Geweldig werk is het en dat is te zien op alle foto’s.
Carla Sonder:
4 mei 2025
Beste Paula,
Dit is zeker mooi werk waar ik blij van wordt.
Hulp voor de kinderen met Albinisme, een stukje hoop, oprechte hulp en aandacht, ook voor de ouders.
In Oktober vertrekk ik weer🙏❣️
Dit is zeker mooi werk waar ik blij van wordt.
Hulp voor de kinderen met Albinisme, een stukje hoop, oprechte hulp en aandacht, ook voor de ouders.
In Oktober vertrekk ik weer🙏❣️